Cykeluheld: Afhentet i ambulance

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En cyklist er onsdag middag kørt galt på Hovedvejen i Gørlev.

Cyklisten blev efterfølgende afhentet i en ambulance.

Annonce
Annonce
Annonce