Slagsmål i Frederiksberg Centret

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der opstod tirsdag aften slagsmål i Frederiksberg Centret på Falkonér Allé på Frederiksberg.

“Der er tale om et slagsmål mellem nogle unge mennesker. Vi skal lige have fundet ud af, hvad der er op og ned, men jeg tænker ikke, at det er noget, vi gør noget stort ud af,” siger vagtchef ved Københavns Politi, Henrik Stormer, til presse-fotos.dk

Annonce
Annonce
Annonce