Politiet advarer mod falske mails: Slet dem!

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En del mennesker har modtaget en mail, der tilsyneladende er udsendt af både det danske politi og det tyske forbundspoliti. Men det er rent fup.

Syd- og Sønderjyllands Politi skriver på Twitter:

“Mange borgere ringer og mailer til os, fordi de har modtaget disse falske mails angiveligt fra tysk og dansk politi. De er ligeså falske som tidligere – så slet dem! Du behøver ikke kontakte politiet. Bare tryk SLET”

Annonce
Annonce
Annonce