Hold da ferie! To fotovogne på få meter

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Bliver det en eller to bøder?

Bilister med en lidt for tung fod på speederen kan se frem til en hilsen med posten, hvis de har kørt for hurtigt på Roskildevej på Frederiksberg omkring sidevejen Skellet.

Her er politiet nemlig til stede med ikke bare en, men hele to fotovogne, som billederne viser.

Hvor mange der er gået i fartfælden står ikke klart på nuværende tidspunkt.

SE OGSÅ: STOR POLITIAKTION VED FOLKESKOLE

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce