Billedserie: Halvmaraton i Aarhus

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mere end 60.000 mennesker – heraf 12.000 løbere – indtog gaderne i Aarhus søndag, hvor Aarhus City Halvmarathon indtog byen efter to års fravær på grund af Covid-19.

Jacob Simonsen vandt herrernes løb, mens Sara Kristensen var hurtigste kvinde.

Du kan se flere billeder herunder:

Annonce
Annonce
Annonce