Bil kørte galt i Esbjerg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bil kørte tirsdag galt i Esbjerg. Det skete på hjørnet af Gl. Vardevej og Jørgen Pedersens Vej.

Bilen ramte en stolpe og et skilt.

Der er ikke umiddelbart meldinger om personskade.

Annonce
Annonce