Ambulance og lægebil i Brøndby

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Både en ambulance og en lægebil var søndag eftermiddag tilstede på Nygårds Plads i Brøndby.

Hverken politiet eller Hovedstadens Beredskab var i aktion i denne forbindelse.

Ifølge presse-fotos.dk var ambulancen og lægebilen tilkaldt p.g.a. hjertestop.

Annonce
Annonce