Det er ikke længe siden, at vi kunne adfække, hvordan flere dagligvarebutikker ville få sexløgetøj på hylderne. Det har danskerne angiveligt været særdeles tilfredse med.
Dildoer, vibratorer og hvad man nu ellers er til.
Den slags varer har du i de seneste par uger kunne finde på hylderne i diverse supermarkeder.
Det var med stor opmærksomhed, at Bilka Netto og onlineshoppen hos Føtex, valgte at få voksenlegetøjet i deres sortiment.
En beslutning som vagte både begejstring, bekymring og en smule undren. Hvem ville dog ligge en dildo op på båndet, sammen med frugter, grøntsager og kød?
En hel del, hvis man spørger hos Salling Group, som står bag de førnævnte butikker.
I et interview med B.T. giver pressechef hos Salling Group, Jacob Krogsgaard Nielsen, svar på, hvordan salget af det frække legetøj er gået.
“Helt overordnet kan vi sige, at det er gået over alt forventning på tværs af Bilka og Netto, hvor salget fordeler sig fint mellem de fysiske butikker og muligheden for at købe online.”
Han fortæller videre, hvordan de oplever, at kunderne har taget rigtig godt imod de nye og noget utraditionelle varer på hylderne.
De oplever en del kunder, som er nysgerrige på deres nye varer, men også en masse, som blot går udenom dem.
Præcis hvor mange af de farverige penisser der er langet over disken, vil pressechefen ikke ud med.
Han mener, at grundlaget for at læse noget ud fra enkelte produkter og regionale præferencer er en anelse for tidligt.
De skylder ikke at fortælle nogen, hvor meget sexlegetøj de egentligt har solgt, slutter han.
I en grov sag har en Flextrafik chauffør forgrebet sig på en ældre dame.