Stor eftersøgning på havet endte lykkeligt: Alle er fundet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En stor eftersøgning lørdag eftermiddag er endt lykkeligt.

“Der er ikke nogen, der er kommet noget til. Personerne er fundet i god behold,” siger vagtchefen hos Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi til sn.dk

Politi og redningsmandskab havde omkring middagstid rykket ud til havnen i Stege på Møn, fordi der var melding om en jolle, der var kæntret.

LÆS OGSÅ: Melding om drukneulykke ved havn

Derfor gik en større eftersøgning i gang.

Jollen var del af et sejlstævne, men alle personer er nu kommet sikkert i land.

Annonce
Annonce