Voldsom brand: Udhus nedbrændt

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er lørdag eftermiddag opstået en voldsom brand i et udhus på Skovbyvej nær Nakskov.

“Udhuset er brændt, men der er ingen personskade, for der var ingen hjemme, da branden brød ud,” fortæller vagtchef hos Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, Morten Kronbo, til presse-fotos.dk

Vagtchefen tilføjer, at brandvæsenets indsats formentlig har sikret, at branden ikke spreder sig til selve huset.

Annonce
Annonce
Annonce