Bilist rammer kvindelig cyklist: Hun er kommet alvorligt til skade!

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En kvindelig cyklist er alvorligt kvæstet, efter at hun fredag formiddag blev ramt af en mandlig bilist på Toftegårdsvej i Værløse.

Pressevagten hos Nordsjællands Politi siger til bt.dk er den kvindelige cyklist hastet på hospitalet med politieskorte.

Hun er født i 1946, så hun er midt i halvfjerdserne. Den mandlige bilist er født i 2002.

Politiets teknikere arbejder i skrivende stund på ulykkesstedet for at finde ud af detaljerne omkring påkørslen.

Opdatering kl. 12.50: Pressetalsmanden meddeler over for presse-fotos.dk, at politiet er færdige med at arbejde på uheldsstedet.

Annonce
Annonce
Annonce