WUP WUP | Varde Open Air sluttede denne weekend

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Varde Open Air løb af stablen i weekenden og det var efter 2 års pause rigtig velbesøgt!

Vejret var heldigvis med festivalgæsterne og stemningen på pladsen var god!

Vi takker for en kongeweekend Varde og siger Wup Wup!

Annonce
Annonce
Annonce