Solouheld i Aulum – bil kørt i grøft

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Aulum og Feldborg brandvæsen blev lørdag eftermiddag kaldt ud til en soloulykke med fastklemte på Hodsagervej mellem Simmelkær og Hodsager.

Da brandvæsnet og politiet kom frem var personen selv kommet ud af bilen. Bilen er kørt i en grøft og ulykken skyldes glatføre.

Annonce
Annonce