Lejlighed i brand i Bellahøj

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Hovedstadens Beredskab er tirsdag middag rykket ud til en adresse i Bellahøj, hvor der er brudt en brand ud på 9. sal.

Fra et lille vindue på 9. sal kan man se den mørke røg fra branden sive ud.

Flere brandbiler er til stede på adressen, mens beredskabet arbejder på at slukke branden hurtigst muligt.

Annonce
Annonce