Bil opslugt af flammer på Helsingørmotorvejen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Politi og redning er onsdag aften til stede på Helsingør motorvejen ved afkørsel Humlebæk hvor en bil står opslugt af flammer i nødsporet.
Brandvæsnet er i fuld gang med slukningsarbejdet, men branden afgiver en større mængde røg og motorvejen er derfor delvis spærret i nordgående retning.

Annonce
Annonce
Annonce