Knivstikkeri på Herlev gymnasium

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Natten til lørdag blev en ung mand såret af kniv, da han opholdt sig på Herlev gymnasium.
Politi og ambulance mødte talstærkt frem og den unge mand blev indbragt med ambulance til hospitalet.
Ialt 8 personer stukket ned i weekenden – flere i kritisk tilstand. Læs mere her

Annonce
Annonce
Annonce