Uheld på motorvej: Forlænget rejsetid på en halv time

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er tirsdag eftermiddag sket et uheld på Frederikssundsmotorvejen, som giver meget lang kø.

Vejdirektoratet skriver på trafikinfo.dk:

“17 fra Måløv Byvej mod E47 Motorring 3 mellem Ballerup og <1> Ejby Forlænget rejsetid: 10-30 min. Kø, Uheld.”

P4 Trafik skriver på Twitter:

“Kun ét spor farbart på Frederikssundmotorvejen nu, hvor redning er kommet frem. Forvent voksende kø, som lige nu starter i motorvejskryds Ballerup.”

Annonce
Annonce