Uheld med varevogn og lastbil: To personer kørt til hospitalet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag aften er der sket et uheld på Kongeåvej sydøst for Vejen. Her var en varevogn og lastbil tæt på at køre frontalt ind i hinanden. Chaufføren i varevognen er endt ude i mellem nogle træer, hvorefter de to personer i varevognen kom til skade.

“Der er to personer i varevognen, som kører ind på en mark, hvor de ender mellem nogle træer. De er begge kommet lettere til skade, og derfor skal de lige forbi sygehuset”, fortæller vagtchefen hos Syd- og Sønderjyllands Politi.

LIGE NU LÆSER ANDRE: MAND SIGTET FOR DRABET I KOLDING: UDSAT FOR TRUSLER I RETTEN

Lastbilen stod tværs over Kongeåvej, som blev afspærret af politiet. Vejen er nu åbnet for trafik.

Annonce
Annonce
Annonce