Træhegn gået op i flammer

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Søndag eftermiddag er der udbrudt brand på Kongevejen i Fredensborg, hvor et træhegn er gået op i flammer. Branden har spredt sig langs hegnet og flammerne har også fået fat i et træ, der stod tæt ved hegnet.

Brandvæsnet og politiet er ankommet til stedet, og man er i gang med at sørge for, at slukke branden, så flammerne ikke når at sprede sig yderligere.

Annonce
Annonce
Annonce