To biler i færdselsuheld på Jyllingevej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Søndag eftermiddag er to biler kørt sammen på Jyllingevej, som efterfølgende er blevet spærret.

Brandvæsnet er netop ankommet til stedet, og er i gang med at hælde ‘kattegrus’ på vejbanen, for at være sikker på, at der ikke er nogen fare for de øvrige trafikanter.

LIGE NU LÆSER ANDRE: Kæmpe snestorm på vej: Her rammer den og så vildt bliver det!

Vejbanen er lukket indtil oliespildet er blevet ryddet op. Det forventes at være klaret indenfor kort tid.

Annonce
Annonce
Annonce