Tæt kø på motorvej: “Giv plads til udrykningskøretøjer”

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag eftermiddag er der den sædvanlige myldretidskø på E47 fra Roskilde mod Lyngby mellem Brøndbyvester og Lyngby.

Vejdirektoratet skriver på sin hjemmeside, at bilisterne skal være opmærksomme på udrykningskøretøjerne, som har brug for plads til at komme frem på strækningen.

LIGE NU LÆSER ANDRE: BRAND BRUDT UD VED MOTORVEJSTILKØRSEL

Der beder man bilisterne om at give plads i den tætte kø, hvis man ser de blå blink i bakspejlet.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce