Personpåkørsel i Herlev

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Nytårsaften er ambulance og politi til stede ved Sennepshaven i Herlev, hvor en kvinde er blevet påkørt af en bil. Kvinden tilses i ambulancen.

Annonce
Annonce
Annonce