Lyngby BK taber stort på hjemmebane

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Superligakamp på Lyngby Stadion ender med smæk til hjemmeholdet

Lyngby BK tog søndag eftermiddag klokken 14.00 mod Odense BK i dette års nedrykningsspil i den danske Superliga.

Kampen skulle dog ikke gå, som hjemmeholdet ville det.

Allerede efter 16. minutter fik Lyngbys Alfred Finnbogason det røde kort af dommeren.

Kort efter scorede OB til 0-1 og derefter til 0-2, som var pausestillingen.

Efter pausen scorede OB også to mål, og resultatet endte 0-4 til den fynske klub.

Lyngby fortsætter derfor som nummer 12, mens OB er nummer 8.

Annonce
Annonce