Kolonihavehus gået op i flammer: Brandvæsnet netop ankommet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Onsdag aften er brandvæsnet rykket ud til Næstved, hvor et kolonihavehus på Ellevang. De høje flammer har sendt brandvæsnet på en større opgave, som de er i gang med at få styr på.

LIGE NU LÆSER ANDRE: LIGET AF SKUDDRÆBT GERNINGSMAND BÆRES UD – POLITIBETJENT RAMT AF KNIVSTIK

Der er endnu ingen ambulance på stedet, og der meldes ikke om personskade ved stedet. Det er endnu uvist, hvordan branden er startet.

Annonce
Annonce