Helsingør: Brandvæsenet slukker brand i skraldespand

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Helsingør Brandvæsen har mandag omkring klokken 18.20 været til stede på Jernbanevej i Helsingør, hvor der har været brand i en skraldespand.

Brandvæsenet ankom kort efter anmeldelsen og fik sprøjtet vand ned i skraldespanden, så branden ikke udviklede sig videre.

Annonce
Annonce
Annonce