Gaslugt i boligkvarter: Brandvæsnet rykker ud

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Onsdag eftermiddag er brandvæsnet ankommet til Skovlunde. Her er der kommet melding om, at der er en del lugt af gas på Lundebjerggårdsvej.

Brandvæsnet ankom sammen med indsatlederen og man fik undersøgt adressen, hvor det ikke viste sig at være noget farligt.

Kort efter ankomsten kørte mandskabet fra stedet igen.

Annonce
Annonce
Annonce