Brandvæsnet på udrykning til Herlev Hospital

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag aften er en brandalarm gået på Herlev Hospital. Derfor er brandvæsnet ankommet med flere køretøjer, hvor de er i gang med at undersøge bygningen, hvor brandalarmen er gået.

LIGE NU LÆSER ANDRE: BLOKVOGN MED GRAVEMASKINE PÅ LADET RAMMER IND I BRO

Det viser sig at være en falsk alarm, og derfor kan brandvæsnet forlade stedet indenfor kort tid.

Annonce
Annonce