Brandvæsenet til stede på DTU

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsen til stede på DTU tidligt søndag aften

Søndag ved 17-tiden er brandvæsenet til stede i flere køretøjer DTU på Ørsteds Plads i Lyngby-Taarbæk.

Her er der indløbet en anmeldelse om, at en person har set røg på anden sal.

Ved en nærmere inspektion af adressen, kunne brandvæsenet dog konstatere, at der ikke var fare på færde.

Derfor forlod de stedet igen omkring klokken 17.30.

Annonce
Annonce
Annonce