Brandvæsenet rykker ud til plejecenter i Ølsted

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsenet har mandag eftermiddag været til stede på plejecenter Bavnager i Ølsted, hvor en automatisk brandalarm var aktiveret.

Annonce
Annonce