Bil kørt ind i lygtepæl: Føreren stukket af

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bil kørte fredag aften ind i en lygtepæl på Centrumforbindelsen, der forbinder Amagermotorvejen med Københavns Sydhavns-kvarter.

“Der er tale om et solo-uheld, men vi ved derudover ikke så meget om, hvad der er sket, for føreren er stukket af efter uheldet,” siger vagtchef ved Københavns Politi, Jonathan Wald, til presse-fotos.dk

Vagtchefen tilføjer, at politiet i skrivende stund stadig arbejder i området – bl.a. fordi de gerne vil finde føreren.

“Når vi finder ham, må vi høre, hvad han har at sige. Derefter afgør vi, hvad der videre skal ske,” siger han.

Uheldet og politiets arbejde har medført en del kø på Amagermotorvejen i indadgående retning.

Annonce
Annonce
Annonce