27-årig er død efter trafikulykke på motorvejen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En 27-årig mand er afgået ved døden efter en trafikulykke på Østjyske Motorvej natten til mandag

Det oplyser Sydøstjyllands Politi til Vejle Amts Folkeblad.

Ulykken skete, da en personbil og en lastbil kolliderede i det nordgående spor ved Skærup.

LÆS OGSÅ: Lastbil skaber kø på Østjyske Motorvej

Personbilen holdt stille, men det så en 47-årig kvindelig lastbilchauffør ikke. Og derfor kom hun uheldigvis til at køre ind i bilen, hvor den 27-årige mand sad. Sammenstødet medførte, at han afgik ved døden.

Motorvejen var spærret en del af natten på grund af ulykken.

Sydøstjyllands Politi vil nu undersøge ulykken nærmere.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce