Danske musikartister og streetwear-universet smeltede sammen i en 26-timers oplevelse på Amfipladsen, da Zalando indtog Odense.
Onsdag den 18. september klokken 18 indtog online-giganten Zalando eventyrets by, Odense. Her slog en helt særlig streetwear pop-up dørene op for besøgende i Brandts Klædefabrik.
‘Zalando er stolte over at præsentere 26LIVE, den første fysiske pop-up-oplevelse for streetwear i Danmark,’ meddelte online-giganten i en pressemeddelelse i forbindelse med eventet.
Virksomheden introducerede en række populære danske urbane musikartister for at sætte gang i det nye initiativ. Artisterne havde til hensigt at bidrage til pop-up’ens afslappende, rå atmosfære fra den mobile scene.
(Artiklen fortsætter under billedet)
26LIVE er en fælles betegnelse for forskellige aktiviteter, der forener musik, kultur og fællesskab under værtskab af DJ’s HAV & Kamal.
Koncerterne, som Zalando stod for, fandt sted på en udvalgt lokation i 26 timer, hvor kunstnerne hver især præger stedets atmosfære med deres unikke stil og kreativitet.
I Odense var det artisterne Kind mod Kind og Bbybites, der stod for underholdningen og indtog den mobile scene på Amfipladsen.
Koncerten var gratis, og der var mødt mange festglade odenseanere op til eventet, og det gik virkelig for sig med kunstnere på scenen, der gav den alt, hvad den kunne trække.
Du kan læse mere om den gratis koncert her.
Presse-fotos.dk var til stede under LIVE-koncerten på Amfipladsen i Odense og bringer billeder fra Zalando-begivenheden. Se billederne fran vilde fest nedenunder: