Bil havarerer midt på motorvejen: Lang kødannelse

Der er lang kø som følge af hændelsen
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Motorvejsbilister skal være opmærksomme på et spærret spor i myldretidstrafikken

Tirsdag eftermiddag kort før klokken 16.00 advarer Vejdirektoratet mod kødannelse, efter en bil er havareret.

Det er sket på Holbækmotorvejen mellem <10> Roskilde Ø og <9> Trekroner i retning mod København.

Vejhjælp er ankommet til stedet og har i forbindelse med redningsarbejdet afspærret venstre spor med en skiltevogn.

Det har givet anledning til kø og forlænget rejsetid for bilister.

Vejdirektoratet oplyser, at motorvejen forventes at være genåbnet snarest.

Annonce
Annonce
Annonce