Lokalnyt: Køretøj går i stå på Farøbroerne

Bilen holder her på broen
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag kort efter klokken 16.00 er en bil havareet på E47 Sydmotorvejen.

Bilen står på kørebanen mellem <43> Nørre Alslev og Farøbroerne, hvor en skiltevogn er ankommet.

I den forbindelse er et spor blevet afspærret.

Ifølge Vejdirektoratet har det dog ikke givet anledning til kø eller forsinket rejsetid.

Annonce
Annonce
Annonce