Brandalarm på sygehus

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandalarmen lød mandag formiddag på Esbjerg Sygehus på Finsensvej i Esbjerg.

Sydvestjysk Brandvæsen kom til stedet, men de kunne hverken finde ild eller røg, så de returnerede til stationen.

Brandalarmen var blevet udløst i forbindelse med ombygning af sygehuset.

Annonce
Annonce