To var i kritisk tilstand efter ulykke – nu er den ene død!

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En person er død af sine kvæstelser, efter at en lastbil tidligere mandag aften ramte en personbil på Ringstedvej ved Kalundborgmotorvejen nær Holbæk.

“Den ene part i personbilen er afgået ved døden ved ankomst til Holbæk Sygehus. Passageren i personbilen er stadigvæk i kritisk tilstand,” siger Henrik Møller Nielsen, vagtchef, Midt- og Vestsjællands Politi, til bt.dk

Vagtchefen tilføjer, at politiet mandag aften er i gang med at underrette de pårørende.

LÆS OGSÅ: Læge-helikopter tilkaldt: To personer i kritisk tilstand!

En lægehelikopter kom til stedet efter ulykken for at fragte de tilskadekomne til sygehuset.

Vejen er på grund af ulykken spærret i begge retninger, så Vejdirektoratet opfordrer alle andre til at finde andre ruter.

En bilinspektør er tilkaldt for at klarlægge de nærmere omstændigheder omkring ulykken.

Annonce
Annonce
Annonce