Kæmpe-kø på motorvejen: Bilister er begyndt at tabe tålmodigheden!

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er onsdag eftermiddag sket et færdselsuheld på Motorringvejen (M3), som har medført en gigantisk kø.

Ifølge presse-fotos.dk’s udsendte er nogle bilister er begyndt at tabe tålmodigheden og har ulovligt krydset spærreflader på motorvejen for at komme frem.

Vejdirektoratet skriver på trafikinfo.dk:

“E47 motorring 3 fra Lyngby mod Avedøre mellem Gladsaxe og <24> Roskildevej. Kø, Forlænget rejsetid: 10-30 min.. Kø pga. tidligere uheld.”

P4 Trafik skriver på X (det tidligere Twitter):

“Der er ryddet op efter uheldet på Motorring 3 i sydgående retning mellem 23 Jyllingevej og 24 Roskildevej. Alle spor er farbare igen, men det har altså sat en ekstra prop i myldretidstrafikken.”

Annonce
Annonce
Annonce