Brandvæsenet haster ud til Ølstykke Sundhedscenter

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mindst tre brandbiler er lørdag eftermiddag hastet ud til Ølstykke Sundhedscenter, hvor en automatisk brandalarm er aktiveret.

Der er dog ikke tydelige tegn på brand set ude fra.

Brandvæsenet var kun kort tid på stedet, før de kørte tilbage til stationen.

SE OGSÅ: TO PERSONER HASTET PÅ HOSPITALET EFTER MOTORCYKELUHELD

Annonce
Annonce