Holbækmotorvejen: Færdselsuheld spærrer spor

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Søndag omkring klokken 21.00 er ambulancetjeneste, politiet og brandvæsenet til stede på Holbækmotorvejen, hvor der er sket et færdselsuheld.

Uheldet er sket i østgående retning omkring Høje-Taastrup. I forbindelse med beredskabets arbejde på stedet har et enkelt spor været spærret. Motorvejen er dog igen helt åben for færdsel.

Presse-fotos.dk er ikke bekendt med eventuel personskade.

SE OGSÅ: POLITI OG DYRLÆGE TILSTEDE: SKUD AFGIVET MOD KO

Annonce
Annonce
Annonce