Uheld giver kø på Motorringvejen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der har tidligt mandag eftermiddag været et færdselsuheld på Motorringvejen, som giver noget kø.

Uheldet skete omkring Rødovre.

Der er ingen meldinger om personskade i forbindelse med uheldet, og Vejdirektoratet skriver på trafikinfo.dk, at der er ryddet op efter uheldet. Men der er stadig køkørsel.

Annonce
Annonce