To busser støder sammen under færdselsuheld på Ballerup Station

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der har tirsdag formiddag været et færdselsuheld, hvor to busser er stødt sammen.

Episoden fandt sted ved Ballerup Station.

På billederne kan man se, at den ene bus har fået smadret en stor rude i siden af bussen.

LÆS OGSÅ: FIK 16 ÅRS FÆNGSEL FOR DØDSVOLD PÅ PLEJEHJEM: NU ER DER NYT I SAGEN

Se flere billeder fra færdselsuheldet herunder:

Annonce
Annonce
Annonce