Bedstefar bortførte baby: Nu har politiet løsladt ham

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Politiet har løsladt den bedstefar, som lørdag aften bortførte sit nyfødte barnebarn fra Slagelse Sygehus.

Vagtchef hos Sydsjællands og Lolland-Falsters Politi, Bo Georg Petersen, siger til bt.dk, at manden blev løsladt søndag eftermiddag efter endt grundlovsforhør i Næstved.

Manden er dog stadig sigtet for bortførelsen, og der venter derfor et retsligt efterspil.

LÆS OGSÅ: Baby bortført fra sygehus: Politiet efterlyser denne mand

Barnets mor og bedstemor har også været anholdt, men de er begge løsladt uden at have været i grundlovsforhør. De er dog sigtede for meddelagtighed i bortførelsen.

Manden bortførte sit barnebarn først på aftenen fra Slagelse Sygehus. Politiet anholdt ham halvanden time senere i Ringsted. Det kan du læse mere om ved at klikke HER

Annonce
Annonce