Brandalarm i Rødby

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandalarmen lød lørdag aften i Femern Village i Rødby. Det er her, hvor mange af arbejderne på Femern-forbindelsen mellem Danmark og Tyskland bor.

Lolland-Falsters Brandvæsen kom til stedet, men de kunne hverken finde røg eller ild, så de forlod området igen og returnerede til stationen.

Annonce
Annonce
Annonce