Færdselsuheld: Bil sad fast i vejarbejde

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Beredskab Øst blev tidligt torsdag eftermiddag kaldt ud til et færdselsuheld, hvor en bil havde sat sig fast i noget vejarbejde, der for tiden finder sted på Kildebakkegårdsvej i Gladsaxe.

Beredskabet fik trukket bilen fri, og der er ingen meldinger om personskade i den forbindelse.

Annonce
Annonce