Kvinde sigtet for bedrageri: Prøvede at snyde butik med gammel bon

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En 23-årig kvinde er blevet sigtet for bedrageri, efter at hun forsøgte at snyde Magasin i Lyngby.

Det skriver Nordsjællands Politi i deres døgnrapport.

Bedrageriet bestod i, at kvinden fremviste en bon på nogle varer, som hun havde købt ved en tidligere lejlighed. Det drejede sig om to stykker kosmetik og en taske.

Hun ville gerne have pengene retur.

Men varerne var nogle, hun havde taget i butikken, og som der ikke var betalt for endnu. Derfor tilkaldte Magasin politiet.

Annonce
Annonce
Annonce