Kaldt ud til melding om brændende bus – viste sig at være noget andet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Videbæk brandvæsen blev natten til onsdag kaldt ud til melding om brand i en lastbil/bus på p-pladsen på Højbovej i Videbæk.

Brandvæsenet var hurtigt fremme på stedet, men ved deres ankomst viste det sig, at være en campingvogn på parkeringspladsen som brændte.

Annonce
Annonce
Annonce