Bilist kørte ind i el-skab i hæk

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bilist er kørt ind i et el-skab i en hæk i den nordlige del af Esbjerg.

Syd- og Sønderjyllands Politi meddeler i denne forbindelse, at de ikke har kendskab til, at der skulle være sket personskade ved påkørslen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce