Politi og brandvæsen alarmeret: Men det var MEGET harmløst

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Både politi og brandvæsen var tilstede på Daugaard Strand ved Vejle fredag eftermiddag. Men de forlod stedet efter en halv time, efter hvad der viste sig at være en MEGET harmløs sag.

“Det viste sig at være en bøje, der havde revet sig løs,” fortæller vagthavende ved Sydøstjyllands Brandvæsen til presse-fotos.dk

Annonce
Annonce
Annonce