Uheld på Motorring 3 skabte kø

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Et uheld mellem to biler på Motorring 3 nær Brøndby, gav tirsdag eftermiddag kø på motorvejen.

Der er på nuværende tidspunkt ingen oplysninger om tilskadekomne i forbindelse med uheldet.

Annonce
Annonce