Muligt gasudslip på Danmarks Tekniske Universitet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Beredskab Øst er onsdag aften talstærkt til stede på Matematiktorvet i Kongens Lyngby efter melding om gaslugt på Danmarks Tekniske Universitet.

Meldingen lød angiveligt på en kraftig lugt af gas i et laboratorium på skolen, hvorefter beredskabet rykkede ud.

Da beredskabet nåede frem, blev bygningen tilsyneladende evakueret.

Annonce
Annonce
Annonce